اخبار

«میلاد متولد شد»

  • «میلاد متولد شد»
    همکاران همدل و همیشه همراه؛
    عاقبت به ایستگاه باور رسیدیم و میلاد به بار نشست.
    هرچند موی سیاهمان سفید شد، گاه در مسیر این باغ پرمیوه و ساخت عمارت بلند، نای‏مان خشکید، دلهره‏ها، امان‏مان را بریدند، زیر کولاک برف و باران، قامت‏مان تاب برداشت؛ در کوران تحریم‏های ظالمانه دست بر گریبانمان بردیم و شب‌‏ها را به صبح گره زدیم؛ عاقبت به این باور کردیم؛ خدایمان هم در کنارمان بوده و ما زیاد خبر نداشتیم، شماها همراهمان بودید و با اعتمادتان، فانوسهایمان را به چلچراغ میلاد مبدل کردید.
    خدا قوت، بارک ‏الله به این همت که پرآوازه شدن میلاد را هم آغاز کردید. در این سه روز پزشکان محترم، پرستاران عزیز، هرآنچه در این سال‏ها به‏دست مردان دنیا دیده و جوانان تلاشگر بنا کرده بودند به حرکت درآوردید و صدای میلاد در عرصه سلامت استان ذوق ‏آفرین شد.
    رونق بخش‏ها، دقت و همت در اتاق‏های بیمارستان میلاد، خبر از آینده خوش می‏دهد.
    در این سه روز صدای شادی مادران ارومیه به گوش رسید، بیماران با طیب خاطر آمدند و ترخیص شدند. امیدواریم بار دیگر همه بیایید، این بار دستان شما، میلاد را شهره استان و منطقه خواهد کرد.
  • روابط عمومی و امور بین ‏الملل بیمارستان میلاد ارومیه به نیابت از هیئت مدیره و مدیرعامل محترم، این موفقیت نیک را به تمامی سهامداران محترم و همکاران تلاش‏گر مجموعه عظیم درمانی میلاد، تبریک می‏گوید.
    همتتان پایدار باد…

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *