اخبار

مصاحبه خبرگزاری ارومیه با مدیر عامل بیمارستان میلاد جناب آقای دکتر کامران جمشیدی

  • دکتر کامران جمشیدی کیست؟
  • دکتر کامران جمشیدی یکی از مدیران موفق اورمیه ای است که در گذشته مشاور دکتر نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور بود و در آن سالها کارنامه درخشانی را از خود بجا گذاشت.
    او که می توانست در پایتخت یا شهرهای بزرگ کشور سرمایه گذاری کند، ترجیح داد که در اورمیه بیمارستان هوشمند میلاد را با سرمایه گذاری جمعی از پزشکان احداث کند.
    پروژه بیمارستان میلاد با رقم سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی احداث گردیده که دی‌کلینیک آن چندی پیش افتتاح و به بهره برداری رسید. .
  • دکتر جمشیدی در مسیر احداث این پروژه مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت و سختی های این راه را تحمل کرد و نهایتا توانست روز گذشته فاز اول بیمارستان هوشمند میلاد را با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح و به بهره برداری برساند. .
    این بیمارستان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های خصوصی کشور است که با ۱۰۰ تخت خواب، کار خود را آغاز کرده و تا ۳۰۰ تخت خواب نیز ارتقا خواهد یافت و زمینه اشتغال حدود ۱۰۰۰ نفر را فراهم میکند. .
  • افتتاح این بیمارستان پتانسیل های توریسم درمانی در اورمیه را افزایش داده و باعث رونق این صنعت در این شهر و دیار خواهد شد. .
    #اورمیه نام #دکتر_کامران_جمشیدی را از خاطر خود فراموش نخواهد کرد، و بیمارستان هوشمند میلاد را که حاصل تلاش او و دوستانش است را بعنوان هدیه ای ارزشمند برای این شهر پاس خواهد داشت.
    .
    ?پایگاه خبری اورمیه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *