اخبار

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از بیمارستان بین‏ المللی میلاد ارومیه

بازدید آقای دکتر صیدی، مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران از بیمارستان بین‏ المللی میلاد ارومیه

 روز پنجشنبه مورخه ۹۸/۰۴/۱۳  آقای دکتر صیدی به همراه آقای حضرت‏ پور نماینده محترم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از بزرگترین بیمارستان بخش خصوصی استان آذربایجان غربی و شمالغرب کشور (میلاد ارومیه) بازدید به عمل آوردند.

ایشان پس از بازدید از بخش‏های مختلف بیمارستانی و استماع گزارش مدیرعامل این بیمارستان اظهار داشته‏ اند، شایسته است مردم غیور ارومیه که به غیرت شهره دارند از خدمات درمانی مطلوب بهره‏ مند شوند.

همچنین افزودند، آنچه را در این مجموعه دیدیم، استانداردهای رعایت‏ شده از سازه و تجهیزات بود و این سرمایه‏ گذاری با مدیریت‏ های پیگیر و دلسوز، ما را به ارائه چنین مشارکت‏ هایی دلگرم می‏ سازد، به جرأت می‏توان گفت، نظیر این پروژه مهندسی‏ شده،کمتر جایی دیده می‏ شود. انشاا… همسو با این تلاش‏های کم نظیر، به روابط درون‏ ساز مانی بیمارستانی نیز رویکردی جدید داشته باشید.

مدیرعامل بیمارستان آقای دکتر جمشیدی، ضمن ارائه گزارش از فرآیندهای ساخت و گردش تسهیلات و نحوه بازگشت سرمایه با توجه به عملکرد مرکز جراحی میلاد که هم‏ اکنون در حال فعالیت است، افزودند:این پروژه، مدیون رویکرد و حمایت‏ های صادقانه جناب آقای دکتر صیدی و مدیریت‏های ستاد و استان است، درواقع این بیمارستان که انشاا… در هفته دولت خود را برای پذیرش بیمار آماده می‏کند، با حمایت بانک صادرات در شاخص‏ های درمانی استان تأثیر مستقیم خواهد گذاشت چراکه تنها بیمارستان هوشمند استان و شمالغرب کشور است که موجب جذب حداقل ۲۰۰ سهامدار پزشک و پیراپزشک شده است. از سوی دیگر از جمله بیمارستان‏های یکپارچه بشمار می‏آید که به تمام نیازهای درمانی مردم شریف منطقه و بیماران بین ‏الملل، پاسخ خواهد داد.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *