• اولویت بخشی ارتقاء ایمنی بیماران، همراهان، پزشکان و کارکنان

  • اولویت بخشی ارتقاء کیفیت خدمات سلامت

  • افزایش رضایتمندی مشتریان با نگاه بیمارمحوری و مشتری مداری

  • ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی عادلانه به خدمات

  • جذب نیروهای متخصص، کارآمد و با اخلاق حرفه ای منطبق بر قوانین سازمان بالا دستی

  • حفظ و مدیریت سرمایه های انسانی سازمان و افزایش توانمندی آنان در مسیر ایجاد سازمان یادگیرنده

  • ترویج فرهنگ کار تیمی و نتیجه گرایی

  • تأکید بر آداب و اخلاق حرفه ای

  • ترویج فرهنگ سازمانی گزارش دهی خطا بدون ترس از سرزنش و تنبیه در راستای پیشگیری، پایش و کنترل خطاهای پزشکی

  • بکارگیری تجهیزات به روز و کارآمد با اولویت تولیدات داخلی با کیفیت

  • پیش بینی تمهیدات لازم در راستای تأمین انتظارات قانونی چهره ها،‌ مقامات و شخصیت ها با حفظ رویکرد عدالت محوری در ارائه خدمات مراقبتی

  • اولویت نگاه اجتماعی به اقتصادی در ارائه خدمات تأکید بر زیباسازی و آراستگی فضاهای فیزیکی بیمارستان