سلام
خسته نباشید
من روز دوشنبه ۲٨ شهریور توسط دکتر همدانچی جراحی فوق کلیه شدم، تا سه شنبه در آی سی یو بودم در موقع ترخیص و مراجعه همسرم به دراوخانه بیمارستان برای تهیه داروهای تجویز شده توسط پزشک، مسئول داروخانه به همسرم اعلام میکند که یکی از داروهایتان در اینجا موجود نیست و بیمه هم پوشش نمیدهد و باید از بیرون تهیه کنید و بعد از چند دقیقه تلفن ناشناس ۰۹۱۴۶۶۷۷۶۸۸ به تلفن همسرم تماس میگیرد میگویید که من دکتر طحرانچی از اتاق عمل بیمارستان میلاد ارومیه تماس میگیرم داروهای مریضتان را میتوانم تهیه کنم و ۲۵ میلیون تومان پولش است زود واریز کنید تا از برایتان تهیه کنم دوباره تلفن میکند و میگوید که سر دستگاه عابر بانک صادرات جلو بیمارستان بروید تا کمکتان کنم تا واریز کنید همسر به نزد من در آی سی یو میایید تا با من هماهنگ و با کارت من واریز کند من با تلفن صحبت کردم در تلفن گفت گفت که اگر داروها را نگیرید تا ۱۰ روز فوت میکند گفتم باشه واریز میکنم به پرستار آی سی یو موضوع را اعلام کردم دوباره تلفن زنگ زد پرستار جواب داد و گفت که شما کی هستید و تلفن را طرف قطع کرد مشخص بود از همکاران داروخانه بیمارستان بود چون فقط همکار داروخانه بیمارستان به پرونده من دسترسی داشت و تلفن همراه من را از سیستم نگاه کرده بود پرستار موضوع را به دفتر پرستاری گزارش کرده و چند ساعت بعد آقای خرسندی با تلفن همسرم تماس گرفت که از کلانتری ۱٨ سرهنگ تیموری پیگیری کنید من هم از داروخانه بیرون آزاد تهیه کردم قرص کا سی ال و سیپرو فلاکسین و سلکسیب جمعا ۹۰ هزار گرفتم.
از خود ریاست بیمارستان دکتر جمشیدی تقاضای رسیدگی و اقدام فوری و اطلاع رسانی به من را دارم.
چرا باید سر مریض بستری در آی سی یو این ادا و اطوارها را در بیاورند.
آیا این بیمارستان چند برابر بهترین هتل هزینه نمیگیرد پس چرا به همراه من موقع تحویل کارت همراه اعلام میکنند که باید کارت همراه را برای غذا در رستوران بیمارستان با پول جداگانه شارژ کنید و او دو روز در بیمارستان گرسنه مانده بود، در کدام بیمارستان با این هزینه بالا که میگیرند، همراه مریض را گرسنه نگه میدارند، آیا در خانه خودتان فامیلتان مهمان میایید از خودش پذیرایی میکند و از همسرش پذیرایی نمیکنید.
چرا نگهبان بعد از جراحی من و انتقال به آی سی یو اجازه سرکشی به من را نداده بود و همراه من در نگرانی و ناراحتی مانده بودند.
آیا بیمارستان خصوصی نیست و بیماران برای امکانات و احترام کافی به بیمارستان خصوصی مراجعه نمیکنند.
اگر رسیدگی فوری و به من اطلاع رسانی نشود به هیت مدیره بیمارستان و استانداری و وزارت بهداشت شکایت خواهم کرد،
با تشکر علیرضا همدمی
۰۹۱۴۳۴۷۶۳۰۰
با سلام. در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۹ جهت تزریق ferinjet 50mg داخل سرم سدیم کلراید که توسط دکتر پزشک خارج از بیمارستان تجویز و در نسخه الکترونیکی ثبت شده بود ،به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم و تزریق انجام شد.
هزینه دریافتی فقط برای تزریق مبلغ سیصد هزار تومن اخذ گردید. در حالیکه یک هفته قبل تر همین سرم و ferinjet در مرکز درمانی پویان با اخذ مبلغ صد هزار تومن تزریق شده بود . اختلاف قیمت بسیار فاحش و قابل قبول نبود . در اعتراض به پذیرش محترم فرمودند که قیمت هر مغازه با مغازه دیگر متفاوت هست.
حال از شما سوال دارم که کلا تمام تعرفه هاتون سه برابر هست؟
ایا این هزینه دریافتی منطقی و قانونیست؟
پیشاپیش از توجهتون سپاسگزارم
سلام و خسته نباشید
بنده یکی از مراجعان بیمارستان هستم و همیشه از تمامی پرسنل بیمارستان از دکتر پرستار منشی و تمام کادر درمانی و امکانات بیمارستان رضایت کامل دارم ولی امروز جهت مراجعه به ساختمان پزشکان بیمارستان با برخورد بسیار بد و الفاظ بد نگهبان مجموعه به دلیل پارک خودرو مواجه شدم و دیگه به این بیمارستان مراجعه نخواهم کرد.
با عرض سلام و خسته نباشید
پیشنهاد میکنم در استخدام نیروی حراست خود چند مورد را مد نظر داشته باشید
فقط صرفا دنبال گردن کلف برای حراست نباشید
حداقل چند کلاس توجیحی در مورد نحوه برخورد برای نیروی حراست داشته باشید و در صورت عدم پاسخگویی از همکاران روان پزشک نیز کمک بگیرید.
برخورد حراست بیمارستان بسیار بسیار ناشایست و دور و ادب بوده
شک ندارم یکی از حراست شما با هدف وارد بیمارستان میلاد شده و از گروه خاصی خط میگیرد و قصد تخریب نام بیمارستان را دارد.
خلاصه امروز مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ روز دوشنبه ساعت ۲۰ یکی از نیروهای حراست شما با اینجانب به صورت لفظی درگیر شد و مناسب دیدم تا اطلاع دهم البته اگه واستون اهمیت داشته باشه
۰۹۳۷۸۰۷۹۶۷۷ شماره تماس
آرزو دارم افراد باشخصیت و وظیفه شناس را بکار بگیرید هرکسی از راه رسید و یا سهیمه داشت یا پارتی داشت رو به بیمارستان راه ندهید لطفا
من اسم آن حراست را نمیدانم فقط اسم بیمارستان میلاد در ذهن من ماند و تمام
باسلام
خدمت مسئولین بیمارستان میلاد
بنده شکایتی داشتم مبنی بر اینکه از رسیدگی و برخورد اکثریت پرسنل بسیار دلخورم و شکایت دارم در باب رفتو امد از باب خدمات از باب سوال و جداب دهی بینهایت ناراضی ام و تا به کنون جوابی منطقی دریافت نکردم…
بنده چون مریضم بخش ای سی یو بستری بوده و با توجه به اینکه بنده از تهران امدم تا ۲۴ ساعت نه حق ذیذن مریضم را داشتم نه هیچگووونه اطلاعاتی از وضعیت بیمارم پیگیری های من از طریق تلفن و جویای وضعیت شدن من نتیجه ای جز شنیدن توهین از کارکنان آی سی یو نداشته، برخی نگهبانان بدون توجه به خواسته فقط سعی بر بیزون کردن ا محوطه را داشتند ولو با توهین و به اجبار و…
مورد دوم اینکه بنده مریضم به دلیل cva
از بخش micu به بخش بستری منتقل شدندو حال بسیار بدی از بابت اختلال در مغز و…دارند بنا بر این نیاز به مراقبت خیلی زیاد و حواس جمعی خیلی زیاد هستند، با توجه به اینکه چندین ساعت از تلاش بنده برای خوابیدن ایشان کذشت، ساعت ۴صبح موفق به خواب فرو رفتن ایشان شدم که بلافاصله مسئول نظافت وارداتاق شد و با سروصدای زیاد باعث از خواب پریدن ایشان شد و بلافاصله از رفتن ایشان مسئول بخش پرستاری با سروصدای خیلی زیاذ کاغذ بازی و مهر کردن کاغذ و… بیش از حد باعث بهم زدن خواب و اسایش مریضان شدند، حال بنذه از شما سوال دارم آیا ساعت ۴ صبح آن هم در اینوضعیت بیماران وقت مناسبی برای کاغذ بازی بخش پرستاری و سروصدای خیلی زیاد وسرو صدا و جنب و جوش تی کشیدن و نظافت اتاق هاست؟؟
علاوه بر این موضوع بنده با مراجعه پی درپی به بخش پرستاری اعلام نموذم که مریض بنده پس از سکته مغزی به شدت دچار اختلال شده وهریک دقیقه از سرجای خود بلنذ میشه ومیخواذ حرکت کنه لطفا یا دارویی برای ارامش وخواب ایشان بدهید یا راه چاره ای بیاندیشیذ که متاسفانه بی جواب ماند… و اکنون من ماندم و بیماری با کلی اختلال و بی خوابی شبانه آن هم به دلایلی که عرض کردم
واقعا این رفتارها واینن کارها از این مرکز درمانی واقعا بعیده!!!
ماکه چندروز به شدت عذاب و اذیت شدیم و داریم میشیم
امیدوارم بیماران بعدی من باب این مسائل اذیت نشوند…
۶:۴۵ صبح امروز برای پذیرش مراجعه کردم، نزدیک ساعت ۱۰ برگه هارو دادن امضا کنم، و الان که نزدیک ۱۲ ظهره هنوز منتظرم بستری بشم. اینم نحوه پذیرش نگین استانمون.
سلام
خسته نباشید
من روز دوشنبه ۲٨ شهریور توسط دکتر همدانچی جراحی فوق کلیه شدم، تا سه شنبه در آی سی یو بودم در موقع ترخیص و مراجعه همسرم به دراوخانه بیمارستان برای تهیه داروهای تجویز شده توسط پزشک، مسئول داروخانه به همسرم اعلام میکند که یکی از داروهایتان در اینجا موجود نیست و بیمه هم پوشش نمیدهد و باید از بیرون تهیه کنید و بعد از چند دقیقه تلفن ناشناس ۰۹۱۴۶۶۷۷۶۸۸ به تلفن همسرم تماس میگیرد میگویید که من دکتر طحرانچی از اتاق عمل بیمارستان میلاد ارومیه تماس میگیرم داروهای مریضتان را میتوانم تهیه کنم و ۲۵ میلیون تومان پولش است زود واریز کنید تا از برایتان تهیه کنم دوباره تلفن میکند و میگوید که سر دستگاه عابر بانک صادرات جلو بیمارستان بروید تا کمکتان کنم تا واریز کنید همسر به نزد من در آی سی یو میایید تا با من هماهنگ و با کارت من واریز کند من با تلفن صحبت کردم در تلفن گفت گفت که اگر داروها را نگیرید تا ۱۰ روز فوت میکند گفتم باشه واریز میکنم به پرستار آی سی یو موضوع را اعلام کردم دوباره تلفن زنگ زد پرستار جواب داد و گفت که شما کی هستید و تلفن را طرف قطع کرد مشخص بود از همکاران داروخانه بیمارستان بود چون فقط همکار داروخانه بیمارستان به پرونده من دسترسی داشت و تلفن همراه من را از سیستم نگاه کرده بود پرستار موضوع را به دفتر پرستاری گزارش کرده و چند ساعت بعد آقای خرسندی با تلفن همسرم تماس گرفت که از کلانتری ۱٨ سرهنگ تیموری پیگیری کنید من هم از داروخانه بیرون آزاد تهیه کردم قرص کا سی ال و سیپرو فلاکسین و سلکسیب جمعا ۹۰ هزار گرفتم.
از خود ریاست بیمارستان دکتر جمشیدی تقاضای رسیدگی و اقدام فوری و اطلاع رسانی به من را دارم.
چرا باید سر مریض بستری در آی سی یو این ادا و اطوارها را در بیاورند.
آیا این بیمارستان چند برابر بهترین هتل هزینه نمیگیرد پس چرا به همراه من موقع تحویل کارت همراه اعلام میکنند که باید کارت همراه را برای غذا در رستوران بیمارستان با پول جداگانه شارژ کنید و او دو روز در بیمارستان گرسنه مانده بود، در کدام بیمارستان با این هزینه بالا که میگیرند، همراه مریض را گرسنه نگه میدارند، آیا در خانه خودتان فامیلتان مهمان میایید از خودش پذیرایی میکند و از همسرش پذیرایی نمیکنید.
چرا نگهبان بعد از جراحی من و انتقال به آی سی یو اجازه سرکشی به من را نداده بود و همراه من در نگرانی و ناراحتی مانده بودند.
آیا بیمارستان خصوصی نیست و بیماران برای امکانات و احترام کافی به بیمارستان خصوصی مراجعه نمیکنند.
اگر رسیدگی فوری و به من اطلاع رسانی نشود به هیت مدیره بیمارستان و استانداری و وزارت بهداشت شکایت خواهم کرد،
با تشکر علیرضا همدمی
۰۹۱۴۳۴۷۶۳۰۰
با سلام. در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۹ جهت تزریق ferinjet 50mg داخل سرم سدیم کلراید که توسط دکتر پزشک خارج از بیمارستان تجویز و در نسخه الکترونیکی ثبت شده بود ،به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم و تزریق انجام شد.
هزینه دریافتی فقط برای تزریق مبلغ سیصد هزار تومن اخذ گردید. در حالیکه یک هفته قبل تر همین سرم و ferinjet در مرکز درمانی پویان با اخذ مبلغ صد هزار تومن تزریق شده بود . اختلاف قیمت بسیار فاحش و قابل قبول نبود . در اعتراض به پذیرش محترم فرمودند که قیمت هر مغازه با مغازه دیگر متفاوت هست.
حال از شما سوال دارم که کلا تمام تعرفه هاتون سه برابر هست؟
ایا این هزینه دریافتی منطقی و قانونیست؟
پیشاپیش از توجهتون سپاسگزارم
سلام و خسته نباشید
بنده یکی از مراجعان بیمارستان هستم و همیشه از تمامی پرسنل بیمارستان از دکتر پرستار منشی و تمام کادر درمانی و امکانات بیمارستان رضایت کامل دارم ولی امروز جهت مراجعه به ساختمان پزشکان بیمارستان با برخورد بسیار بد و الفاظ بد نگهبان مجموعه به دلیل پارک خودرو مواجه شدم و دیگه به این بیمارستان مراجعه نخواهم کرد.
با عرض سلام و خسته نباشید
پیشنهاد میکنم در استخدام نیروی حراست خود چند مورد را مد نظر داشته باشید
فقط صرفا دنبال گردن کلف برای حراست نباشید
حداقل چند کلاس توجیحی در مورد نحوه برخورد برای نیروی حراست داشته باشید و در صورت عدم پاسخگویی از همکاران روان پزشک نیز کمک بگیرید.
برخورد حراست بیمارستان بسیار بسیار ناشایست و دور و ادب بوده
شک ندارم یکی از حراست شما با هدف وارد بیمارستان میلاد شده و از گروه خاصی خط میگیرد و قصد تخریب نام بیمارستان را دارد.
خلاصه امروز مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ روز دوشنبه ساعت ۲۰ یکی از نیروهای حراست شما با اینجانب به صورت لفظی درگیر شد و مناسب دیدم تا اطلاع دهم البته اگه واستون اهمیت داشته باشه
۰۹۳۷۸۰۷۹۶۷۷ شماره تماس
آرزو دارم افراد باشخصیت و وظیفه شناس را بکار بگیرید هرکسی از راه رسید و یا سهیمه داشت یا پارتی داشت رو به بیمارستان راه ندهید لطفا
من اسم آن حراست را نمیدانم فقط اسم بیمارستان میلاد در ذهن من ماند و تمام
باسلام
خدمت مسئولین بیمارستان میلاد
بنده شکایتی داشتم مبنی بر اینکه از رسیدگی و برخورد اکثریت پرسنل بسیار دلخورم و شکایت دارم در باب رفتو امد از باب خدمات از باب سوال و جداب دهی بینهایت ناراضی ام و تا به کنون جوابی منطقی دریافت نکردم…
بنده چون مریضم بخش ای سی یو بستری بوده و با توجه به اینکه بنده از تهران امدم تا ۲۴ ساعت نه حق ذیذن مریضم را داشتم نه هیچگووونه اطلاعاتی از وضعیت بیمارم پیگیری های من از طریق تلفن و جویای وضعیت شدن من نتیجه ای جز شنیدن توهین از کارکنان آی سی یو نداشته، برخی نگهبانان بدون توجه به خواسته فقط سعی بر بیزون کردن ا محوطه را داشتند ولو با توهین و به اجبار و…
مورد دوم اینکه بنده مریضم به دلیل cva
از بخش micu به بخش بستری منتقل شدندو حال بسیار بدی از بابت اختلال در مغز و…دارند بنا بر این نیاز به مراقبت خیلی زیاد و حواس جمعی خیلی زیاد هستند، با توجه به اینکه چندین ساعت از تلاش بنده برای خوابیدن ایشان کذشت، ساعت ۴صبح موفق به خواب فرو رفتن ایشان شدم که بلافاصله مسئول نظافت وارداتاق شد و با سروصدای زیاد باعث از خواب پریدن ایشان شد و بلافاصله از رفتن ایشان مسئول بخش پرستاری با سروصدای خیلی زیاذ کاغذ بازی و مهر کردن کاغذ و… بیش از حد باعث بهم زدن خواب و اسایش مریضان شدند، حال بنذه از شما سوال دارم آیا ساعت ۴ صبح آن هم در اینوضعیت بیماران وقت مناسبی برای کاغذ بازی بخش پرستاری و سروصدای خیلی زیاد وسرو صدا و جنب و جوش تی کشیدن و نظافت اتاق هاست؟؟
علاوه بر این موضوع بنده با مراجعه پی درپی به بخش پرستاری اعلام نموذم که مریض بنده پس از سکته مغزی به شدت دچار اختلال شده وهریک دقیقه از سرجای خود بلنذ میشه ومیخواذ حرکت کنه لطفا یا دارویی برای ارامش وخواب ایشان بدهید یا راه چاره ای بیاندیشیذ که متاسفانه بی جواب ماند… و اکنون من ماندم و بیماری با کلی اختلال و بی خوابی شبانه آن هم به دلایلی که عرض کردم
واقعا این رفتارها واینن کارها از این مرکز درمانی واقعا بعیده!!!
ماکه چندروز به شدت عذاب و اذیت شدیم و داریم میشیم
امیدوارم بیماران بعدی من باب این مسائل اذیت نشوند…
۶:۴۵ صبح امروز برای پذیرش مراجعه کردم، نزدیک ساعت ۱۰ برگه هارو دادن امضا کنم، و الان که نزدیک ۱۲ ظهره هنوز منتظرم بستری بشم. اینم نحوه پذیرش نگین استانمون.
سلام چرا جواب تلفن نمیدین؟ بیمارانی که از شهرستان تماس میگیرن و امکان مراجعه حضوری جهت اخذ نوبت تصویربرداری ندارن باید چیکار کنن؟؟؟