اخبار

افتتاح مرکز جراحی محدود میلاد ارومیه

ارومیه- با حضور معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده مرکز جراحی بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه به بهره برداری رسید.

خانم  معصومه ابتکار ظهر شنبه در این مراسم با بیان اینکه ارتقای زیرساخت ها و تجهیزات پزشکی یکی از اولویت های دولت به شمار می رود افزود: همکاری و تعامل بخش خصوصی در این حوزه ضروری است و نیازمند سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی یکی از اهرم های مهم توسعه در بخش های مختلف کشور به شمار می رود عنوان کرد: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش های مختلف تهسیل و فراهم شود.

ابتکار بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه را یکی از ظرفیت های ارزشمند استان در بخش بهداشت و درمان دانست و عنوان کرد: تجهیز و افزایش سطح خدمات می تواند با توجه به هم مرزی استان زمینه ساز جذب گردشگری سلامت باشد.

بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *